Alla inlägg under september 2009

Av DELTACO - 29 september 2009 17:56

  

I closed my eye and I felt a tear was gone down my cheek and for just a moment Ifelt free like I never felt before.

Allt för mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Av DELTACO - 28 september 2009 21:16

           

Kort av mig, tagna utanför mitt hus. Jag är rätt nöjd över dem. Fast jag har gjort om dem på ett porgam på datan som jag tycker är dugligt. Det är Picasa 3 och de är av Google som har de själv. Gratis och de är bra.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Av DELTACO - 26 september 2009 16:20

   Hejhej, nu kommer jag SoMessedUp o gästbloggar lite. ja tänkte ladda upp två bilder som Deltaco har tagit idag. jag gav henne tema vatten o då gick hon ut o tog bl.a dessa två bilder. ja har inte bett om tillåtelse för att ladda upp dessa, *busig* hehe. Shame on me, elle nått. Eftersom Deltaco vill bli fotograf så tycker jag att ni kan va snälla o skriva va ni tycker om bilderna. både negativt elle positivt, det får hon tåla. kritik kan va bra för då kan man förbättra de som behövs. o såklart e de ju alltid kul att få positiva kommentarer. men ni får va helt öppna o inte ljuga, säg precis va ni tycker. Tack på för hand :D


 

  

Av DELTACO - 26 september 2009 13:16

Jag längtar så till dem två sista filmerna kommer, jag ska gå och se dem. Bara så ni vet är troligtvis inte den rätta trailen.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Av DELTACO - 25 september 2009 18:30

Jag har inget ämne att skriva om men jag får väl hitta på något. Jag är inte allt för duktig på att skriva när de gäller bloggen. Dem flesta skriver ju om kändisar, kompisar och vad dem gjort/gör. Vilket jag inte helt kan göra det eftersom jag ska vara anonym men jag för väl försöka göra något med den. Bloggen allså. Men jag orkar inte komma på så mycket att skriva om för tillfället. Jo, jag har hittat en prao-plats hos en fotograf. Jippi, jag får bara hoppas att de är något bra. Men jag är lite osäker på vart de ligger men de får jag väl ta reda på. De kan väl inte vara aldelles för svårt hoppas jag. Fast jag ska åka dit in nästa lördag så mamma kanske får köra mig eller någon anna i familjen. Fast i värsta fall får jag väl ta bussen men jag fattar inte hur de nya busskorten fungerar. Men de går väl att lösa. Nog om de för nu ska jag inte skriva mer.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Av DELTACO - 22 september 2009 19:04

  

Jag bråkar som sagt med 'Päron' som hon döptets till, de kanske inte är mitt bråk från början men jag kan inte bara ingnorera anledningen vi bråkar om. Och jag tror inte hon hade vart så glad på mig om de var tvärtom. Så hon kan väl inte klaga. Klart hon kan men jag bryr mig inte om hon gör det. Förresten är bilden själv tagen. Jag gillar den faktiskt. Jag försöker bli bättre. Jag tror jag blir de med. Jag vill gärna komma in på en bra skola. Jag tror jag kommer söka lite här och där. Framför lite i Uddevalla. Troligtvis på Sinclair. Där kommer troligen en annan jag känner med gå. Vilket jag gillar men jag vill gärna ha med min kompis. Men jag får väl hitta en ny, nej knappast. Men säg gärna vad ni tycker om bilden. Jag hade uppskattat de.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.


Av DELTACO - 22 september 2009 17:16

  

Hejhej, SoMessedUp här, ska ju gästblogga lite nu då. De har hänt en del skit, vet inte hur mkt Deltaco vill att ja nämner om de men om hon tkr ja säger för mkt så får hon väl ta bort detta inlägget. Deltaco har typ bråkat me en i vår klass (vi går i samma klass) o den hon bråkar me e en föredetta "vän" typ. fast det känns son "vännen" bara har oss som låtsas vänner... vill inte skriva va "vännen" heter men hon kan få gå under namnet Päron :D  så, Deltaco o Päron ( XD ) har alltså bråkat lite för en grej. en annan kompis till oss i klassen, vi kan kalla henne för TV(hon gillar att titta på tv) hon är oxå typ ovän me päron o innan brukade vi fyra va me varann på lektionerna o sånt. så deltaco o tv e sura på päron o ja visste inte riktigt va jag tyckte. ja tycker att päron har blivit väldigt fjortis o de e ju bra (NOT!!) så därför har ja börjat gilla henne mindre. men ja tänkte att ja inte skulle va sur på päron bara för att dom va de eftersom hon endå inte hade gjort mig något. när deltaco o päron "små bråkade" stod ja bredvid, bredvis deltaco men ja sa ingenting. ja hade ju som sagt inte tänkt va "dum" mot päron. men sedan så fick hon mig att ändra mig. de regnade så nåra i klassen (ja o deltaco o nåra till) hade tryckt upp oss mot en vägg för att stå under tak, då kommer päron o frågar varför vi står där o då skämtar ja o säger "vi solar". Då e päron skit tyken o typ ryter (enligt mig) "Pratar ja me dig elle!!?", som om ja hade gjort nått, bara för ja e deltacos vän. ja hade inte tänkt va tyken mot päron men nu har hon startat de, då får hon skylla sig själv om ja råkar få ett utbrott...

De va väl de som har hänt just nu som e aktuellt X)

 

en sak till, eftersom de har hänt lite grejer nu så tycker ja ni kan pigga upp Deltaco genom att kommentera lite, för de suger ni på rent ut sagt ! :P ;) XD

Av DELTACO - 20 september 2009 13:25

Kärlek är ett av dem vackraste orden som finns på denna jord. Utan den hade livet inte varit värt så mycket som de är värd. Jag vill bara tack alla som älskar mig. Utan dem hade jag inte vara varit här. Jag kanske verkar ledsen iblan men de är jag inte. Jag bara inte uppskattar livet så mycket för de tillfället men jag vill att ni ska veta, att jag ändå älskar er. Om jag inte hade gjort de har jag som sagt inte varit här. Men kärlek är också ett av de hemskaste orden som finns. För utan den, vad har man att leva för då? De är viktigt med kärlek så glöm inte bort att visa de för dem som betyder något för er. De ska jag försöka att göra bättre. Vilket jag hoppas att jag lyckas med.


Förresten så kommer min bästa vän att gästblogga så håll utkick efter en blomma där de står SoMessedUp på, då vet ni att de är hon som har skrivit inlägget och inte jag. Ni kan också kolla in hennes blogg http://somessedup.bloggagratis.se/. Den är verkligen bra och de är värt att läsa den. Vi båda har precis börjat blogga så klaga inte på de helst. Ni kan också kolla in mig på hennes blogg, jag kommer att vara gäst där ibland.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.






































































Ovido - Quiz & Flashcards