Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Fredag

Av DELTACO - 8 januari 2011 12:04

Igår på dagen var jag med SoMessedUp. Det var skoj, vi spelade wii. Jag har spelat det förr men det var fortfarande skoj. Jag har inte spelat så mycket. Vi spelade tre olika spel tror jag.


Jag var nog lite sämre än henne men till mitt försvar hade hon gjort det mer. Hon tyckte att det var roligt när jag blev är på spelet. Vi spelade tennis, det var skit skoj. Vi var ett bra team enligt mig. Hon ville dock inte spela golf.


Sedan spelade vi ett spel jag inte kan namnet på men som var skit skoj. Jag har själv ett liknade spel på mitt gamla nitendo, hon hade lite mer guppar, roligare banor och bättre grafik. Det tog ett bra tag för oss (henne, jag var väl inte så mycket till hjälp) att hitta på spelet hur man skulle spela två. Vi försökte och sedan på något huks fluks lyckades vi. Och så spelade vi tills jag åkte hem.


Efter det såg jag på film. Nu kanske jag ska spela sims eller städa och fixa på rummet, because it's on :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

WoW

Av DELTACO - 28 januari 2012 16:54

Det var ett jävla bra tag sedan nu vill jag lova. Jag har tänkt flera gånger att jag ska skriva men av någon anledning har det aldrig blivit så. Nu känner jag ändå att det är rätt.   Jag vet inte vad som är nått i era liv utan i bara mitt och det...

Av DELTACO - 23 juni 2011 11:53

Jag är nu även en stolt ägare av boken Bränd. Det är den sjätte boken i serien House of Night. Jag ladda ner en app till mobilen så jag har läst lite utav boken på engelska men sedan köpte jag den på svenska eller SoMessedUp köpte den och jag betalde...

Av DELTACO - 23 maj 2011 17:32

Okej, nu tänker jag göra ett inlägg jag borde ha gjort för ett tag sedan. Jag kommer avslöja lite saker ^^,   Vet inte om alla har hört detta som bor i Sverige men i vårat avlånga land var en rätt så stor kändis! Tro mig eller inte men denna känd...

Av DELTACO - 15 maj 2011 21:36

För ett tag sedan skrev jag om en bok i ett inlägg ^^, Beautiful Dead Jonas bok. Jag gillade verkligen den bok och jag sa att jag skulle köpa tvåan med en gång lovet var över. Det gjorde jag aldrig, vet inte varför men nu har jag gjort det. Jag köpte...

Av DELTACO - 15 maj 2011 11:33

Jag började för två veckor sedan läsa en bok serie. Den heter House of night på engelska, har ingen aning om vad det heter på svenska. Jag vet vad böckerna heter men inte självaste serien      Första boken heter Vampyrens märke. Denna boken har...

Ovido - Quiz & Flashcards