Alla inlägg under juni 2011

Av DELTACO - 23 juni 2011 11:53

Jag är nu även en stolt ägare av boken Bränd. Det är den sjätte boken i serien House of Night. Jag ladda ner en app till mobilen så jag har läst lite utav boken på engelska men sedan köpte jag den på svenska eller SoMessedUp köpte den och jag betalde efteråt. Jag hade planerat att läsa den från början på svenska men det orkrade jag inte för att jag visste redan det som skulle hända ju. Så jag hopppade fram till där jag var på engelska. Jag ska jobba idag men innan dess kommer jag nog läsa lite tror jag om jag kan lämna datorn.


Snart är det Midsommar. Som tur är jag ledig då :D Jag ska vara med släkten för vi har besök från USA, min moster och hennes barn. Så alla ska träffas. Det kommer nog bli kul, blir väl mysigt så jag får komma ihåg krameran. Kanske kan få till några fina bilder. Jag har inte så mycket mer att säga alltså... Så hej då, ska läsa innan jag börja om två timmar. Sovmorgon var det :D

Ovido - Quiz & Flashcards