Alla inlägg under mars 2011

Av DELTACO - 25 mars 2011 22:51

Idag satt jag och sökte på World Trade Center på youtube och wikipedia. Jag kollade lite på filmer som folk hade filmat under det och sånt, grät lite med. Så började jag läsa om det. I botten av artiklen som fanns på wikipedia fanns det filmer som hade med händelsen att göra. Då stod det Remember Me, jag tänkte om det inte var så filmen hette som Robert Pattison var med i. Det var den filmen visade det sig.


Jag bestämde att jag skulle se dem om jag hittade den någonstans vilket jag gjorde ^^, ingen ner laddning, fast streamning är inte heller helt okej men men. Jag började se filmen, undrade hur den var kopplad till 11/9. I slutet fick jag mitt svar. Fy fan måste jag säga. Det var en väldigt bra film, måste även säga att Robert Pattison, kanske inte stavar sitt efternamn så men who cares, var bra också. Jag klagar på honom för Twilight. Han är inte så bra i Twilight, inte som Edward. För stel och sånt men inte i denna filmen. Han verkade rar, omtänksam dock lite aggresiv.


Jag grät två gånger under filmen. Den lurar verkligen publiken enligt mig, man förväntar sig inte det som händer i slutet. Jag kommer inte berätta vad det är, ni får se filmen för det. Om jag berättar förstör jag hela filmen för er. Och det vill ni väl inte att jag gör? Trodde väl det.


Jo, förresten såg jag Seven Pounds förra helgen tror jag? Den var också sjukt bra men det tar vi i ett annat inlägg tror jag :D


Det jag ville säga med detta inlägget var att man borde se Remember me, inte döma den bara för Robert är med i den så som jag gjorde första gången jag fick höra om den..... Ge den en chans och se den ihop med någon som kan trösta er efteråt, i alla fall enligt mig. Men jag är också väldigt duktig på att gråta när det gäller filmer och serier ^^ Inget som kan hjälpas, så se filmen i helgen med popcorn i handen :D

Ovido - Quiz & Flashcards