Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Kärleksbrev, nej kärleksms

Av DELTACO - 5 april 2011 20:11

Igår klockan 22.58 nästan elva på natten. Jag hade nyligen lagt mig för att sova. Sedan får jag ett sms från min vän, inte SoMessedUp. Det stod: Hej ärru fortfarande vaken, jag var trött men skrev kort ett ja.


Hon: Får jag ge ditt nummer till en kille, med andra ord "hennes ex"

Jag: Va? Varför vill han ha mitt nummer? Visst, du kan väl ge det

Hon: Okej, det får du fråga honom


Sedan sms han mig.

Han: Hej vgd det är "hennes ex"

Jag: Försöker sova

Han: Förlåt du jag undrar en sak

Jag: Det är lugnt, fråga på

Han: Vill du bli min flickvän


Jag blev väldigt chockad. Jag kan inte förstå var det kom ifrån. Jag känner honom inte ens, vi har bara pratat lite på bussen. Tydligen hade han frågat min vän som är hans ex ifall hon kunde fråga mig, om jag ville bli hans flickvän. Vad fan tänkte han med? Fråga en av min närmsta vän som är hans EX. Det var ungefär 2-3 veckor sedan dem gjorde slut. Det är väl inte klokt, det är inte sant. Jag sa ju självklart nej till honom. Han är också två yngre än mig, hm jag förstår mig inte på hur han kan påstå att han gillar mig, känner honom ju inte. Och sedan fråga henne om hon kunde fråga mig...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

WoW

Av DELTACO - 28 januari 2012 16:54

Det var ett jävla bra tag sedan nu vill jag lova. Jag har tänkt flera gånger att jag ska skriva men av någon anledning har det aldrig blivit så. Nu känner jag ändå att det är rätt.   Jag vet inte vad som är nått i era liv utan i bara mitt och det...

Av DELTACO - 23 juni 2011 11:53

Jag är nu även en stolt ägare av boken Bränd. Det är den sjätte boken i serien House of Night. Jag ladda ner en app till mobilen så jag har läst lite utav boken på engelska men sedan köpte jag den på svenska eller SoMessedUp köpte den och jag betalde...

Av DELTACO - 23 maj 2011 17:32

Okej, nu tänker jag göra ett inlägg jag borde ha gjort för ett tag sedan. Jag kommer avslöja lite saker ^^,   Vet inte om alla har hört detta som bor i Sverige men i vårat avlånga land var en rätt så stor kändis! Tro mig eller inte men denna känd...

Av DELTACO - 15 maj 2011 21:36

För ett tag sedan skrev jag om en bok i ett inlägg ^^, Beautiful Dead Jonas bok. Jag gillade verkligen den bok och jag sa att jag skulle köpa tvåan med en gång lovet var över. Det gjorde jag aldrig, vet inte varför men nu har jag gjort det. Jag köpte...

Av DELTACO - 15 maj 2011 11:33

Jag började för två veckor sedan läsa en bok serie. Den heter House of night på engelska, har ingen aning om vad det heter på svenska. Jag vet vad böckerna heter men inte självaste serien      Första boken heter Vampyrens märke. Denna boken har...

Ovido - Quiz & Flashcards