Alla inlägg under februari 2011

Av DELTACO - 14 februari 2011 21:15

Igår hade jag en underbar dag måste jag erkänna. Inget speciellt hände, jag trodde det skulle bli en tråkigt dag. Men ack vad fel jag hade. Det hela började med att jag hm åt frukost?, troligen. Fick ta min pencellin för nageltrång, not to funny. Sedan bestämde jag mig för att läsa, jag har fått låna alla Narnia böcker av min syster. Eftersom de är rätt kända böcker anser jag att det vore bra att läsa dem, plus att jag läste om böckerna på någon hemsida och story verkarde bra... Och jag har ju sett filmerna :D Så jag läste ett par timmar tror jag, läste ut Prins Caspian. Började smått med Kung Caspian och skeppet Grynningen. Sedan tog jag en paus, åt brunch som min syster ville kalla det. Sedan läste jag mera, till vid sex tror jag då lånade jag filmer av min brors flickvän. Jag började se på Penelope, skit bra film by the way. Sedan började jag se på My sisters keeper, väldigt bra men väldigt ledsam, sedan uppe i filmen tog jag en längre paus. Satt och chatta med bland annat SoMessedUp på facebook. Den blev rätt så mycket, halv elva sedan logga hon ut och då ansåg jag att det var dags för mig och logga ut också. Sedan la jag mig i sängen och såg klart på resten av filmen, fan vad jag grät och klaga på mamma och systern Anna tills slutet då fattade jag hela saken :D


Så det var min braiga dag igår, jag hoppas jag får göra något sånt igen. Alldeles lugnt och skönt och jag hade saker att göra, plus att jag städa. Glömde säga det, väldigt vikigt... Det behövdes, hade stora dammråttor på golvet.


Så japp, det var min Söndag som jag är nöjd över. Imorgon är det Tisdag, då ska jag sjunga med förskole barnen jag praor hos :D Ska se mer film snart så see ya ;)

Ovido - Quiz & Flashcards