Alla inlägg under januari 2012

WoW

Av DELTACO - 28 januari 2012 16:54

Det var ett jävla bra tag sedan nu vill jag lova. Jag har tänkt flera gånger att jag ska skriva men av någon anledning har det aldrig blivit så. Nu känner jag ändå att det är rätt.


Jag vet inte vad som är nått i era liv utan i bara mitt och det är en hel del saker som är nytt, eller inte längre men sedan jag skrev mitt förra inlägg har det hänt saker.


Jag har bytat skola, det var ett bra val även om det mest berodde på impulser. Precis så som mina andra val även består av. Mina syskon har flyttat ut, jag är ensambarn hemma nu. Jag har bytat mitt rum, jag bor nu nere i våran källare. Jag har haft samma rum sedan jag var bebis men inte nu längre. Min bästa vän har även flyttat, dock träffar jag henne fortfarande. Hon flyttade in i en lägenhet i stan som man säger. Och ja, det är en till liten detalj som är ny. Min pojkvän... Ja, tro det eller ej men jag har på något konstigt sätt lyckas få en sådan. Han är helt underbar och vi har haft sex. Jag är inte längre någon tråkig oskuld... Inte för att det är något fel på att vara oskuld, jag tycker man ska vara säker innan man har sex. Jag var ju ändå 17 år när jag hade det för första gången så jag är helt för att man väntar. Så nu har jag börjat med p-piller, mina föräldrar vet även om det. 


Ja lite av några ändringar sedan juli ^^

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards