Alla inlägg under maj 2010

Av DELTACO - 30 maj 2010 17:33

   Snart ska jag cykla till jobbet. Ska vara vid bion klockan 6. Bion visar Prince of Persia idag som jag ska passa på att se på. Jag hoppas den är bra, det är en skådespelare som var med i ?Clash of the titans? hon var verkligen bra i den så jag hoppas hon är lika dukigt i denna. Älskar hennes röst med :D Men nu måste jag ta på mig kläder för jag vill inte komma naken, vore ju pinsamt :P Hejhej. Vänta här kommer trailern till filmen, höll på att glömma den..

Av DELTACO - 29 maj 2010 17:42

Bra låt enligt mig. Hittade den på spotify :D


De verkar vara bra, lyssnar på dem medan jag skriver på faktauppsatsen.

  

Av DELTACO - 29 maj 2010 14:39

Ursäkta att jag inte har skrivit på någon dag... Men jag har vart upptagen, jag försöker vara duktig och sätta skolan först. Där med har bloggen blivit lidande. Och nu ska jag fortsätta att skriva på min uppsats. Jag vet ej om jag kommer hinna skriva imorgon. Jag ska jobba på morgon och städa, sedan kommer jag hem och då kommer jag försöka med att plugg efteråt ungefär vid 6 tiden ska jag iväg igen och jobba på bion. Då ska jag passa på att se filmen dem visar. Så jag vet ej om jag kommer skriva imorgon, nu vet ni det.

  

Av DELTACO - 26 maj 2010 07:17

Nu är det Onsdag och det händer tre saker, två av dem är lite sådär medan den tredje är skit bra :D Den tredje saken är att jag ska vara med SoMessedUp. Det ser jag verkligen fram emot. Men de andra sakerna är inte lika kul. Jag ska ha coopers på idrotten. Man ska springa runt en fyrkant så länge man orkar på ett ungefär. Vi gjorde detta i klassen förra veckan med men då var inte SoMessedUp med för hon hade feber så hon fick inte. Så hon ska göra det idag men i helgen brände hon ju sina fötter, vilket gör det ont att springa. Jag tycker verkligen synd om henne men jag tror hon kommer klara det :D Och den första saken som är dåligt är att jag ska hämta mina glasögon idag... Just idag när jag ska vara med SoMessedUp. Det är alltid att sakerna är på Onsdagar, typiskt. Men hon ska följa med mig och sedan åker vi hem igen. Det ska gå fort tror jag. Vi ska bara fixa att glasögonen sitter som de ska.. Jaja, kunde väl ändå vart en annan dag men tyvärr inte.

  

Av DELTACO - 25 maj 2010 22:04

  

I SO:n ska vi skriva faktauppsats om ett land. Jag var dum nog att välja USA.... Visst det finns mycket fakta men nästan för mycket. Vi ska ha med historia, jag orkar inte nämna alla saker som har där borta under alla åren. Jag ska väl bara ta med det viktigaste men hur avgör man vad som är viktigt nog att ta med? Just nu har jag med George Washington, hur de tretton första staterna kom till och Pearl Harbor. Det finns massa mer att skriva om men det var det jag tyckte var väldigt viktigt att ha med. Jaja, nu ska jag lägga ner SO:n för idag :D Skönt...

  

Av DELTACO - 25 maj 2010 19:42

  

Ni får en liten smyg titt på troligen det som kommer att bli min nya header. Jag är rätt nöjd med den. Den speglar verkligen min personlighet tycker jag. Jag fick hjälp av SoMessedUp, dock tror jag inte att hon vet om det. Nu kanske hon fattar men det är inte säkert. Men hon vet ju ändå inte hur den ser ut. Hon hjälpte mig med ord :D

Jag får se när denna kommer upp som header och om den gör det. Jag kanske inte kommer att använda den. Jag gillar att göra headrar :D Det är kul att sitta och pyssla...

    

Av DELTACO - 25 maj 2010 16:33

NAMN

Annabell                                          

Vanessa

Vilote

Ann

Dawn

Blair

Kristen

Christina

Emma

Johanna

Satine

?Hope?

Faith

Riley

René

Ella

Angel

Juliet

Chern

Sydney

Casey

Melinda

Kitty

Jackie

Angie


Jag behöver namn, dessa har jag kommit på för tillfället. Jag behöver bara fyra men jag har svårt att välja. Lämna gärna en kommentar om vilket namn ni gillar mest eller om ni har något bättre jag kan använda mig av :D

  

Av DELTACO - 24 maj 2010 17:59

Du ler i skuggan

Dina ögon glittrar av stolthet

Du blir större än alla andra

Men du blir aldrig mallig

Du blir aldrig arrogant

Du behåller ditt lilla leende

Som du använder i smyg

 

En blick du ger och jag

vet att vi delar tankar

Ett skratt du ger och jag

vet att vi delar humor

En tår du ger och jag

vet att vi delar sorgen

Ovido - Quiz & Flashcards