Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

Patrik 1,5

Av DELTACO - 2 januari 2011 13:09

Igår såg jag och mina föräldrar en film som gick på ettan. Det var inte min typ av film pågrund av att den var svensk men jag såg ändå på den. Glad är jag för det. Det var en skit rolig film.


Lite kort handling:

Det är ett par som är bögar som vill ha barn så dem har ställt upp på adoption. Sedan får dem hemskickat av so ett brev att det finns en unge för dem om de känner sig redo. Det står att ungen heter Patrik och är 1,5 år. Så paret blir väldigt chockade av att få en femton åring knackade på dörren.


Mer tänker jag inte säga om handlingen för det avslöjar för mycket om filmen. Men jag tycker verligen att ni borde se filmen. Antingen för att filmen är bra eller för att han som spelar Patrik är snygg.

Jag tyckte filmen var bra men det hjälpte ju att skådespelaren var snygg. Då hade man något att titta på. Filmen innehåller: mycket skratt, lite tårar och är allmänt mysig. Dock innehåller den lite sexuellt så om ni inte vill se sånt, titta inte på filmen eller spola bort det. Pågrund av att den innehåller sånt tycker jag inte att man borde se den med sina föräldrar, jag tycker alltid det blir pinsamt när folk har sex på tv och sitter man och tittar med ens föräldrar. Nu gjorde jag det men jag ville se filmen så jag fick härda ut. Så om ni har tråkigt kan ni ju alltid se filmen :D

Trailer


Såg nyss en trailer på en parodi på Patrik 1,5. Den verkade också skit rolig.

Parodi

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

WoW

Av DELTACO - 28 januari 2012 16:54

Det var ett jävla bra tag sedan nu vill jag lova. Jag har tänkt flera gånger att jag ska skriva men av någon anledning har det aldrig blivit så. Nu känner jag ändå att det är rätt.   Jag vet inte vad som är nått i era liv utan i bara mitt och det...

Av DELTACO - 23 juni 2011 11:53

Jag är nu även en stolt ägare av boken Bränd. Det är den sjätte boken i serien House of Night. Jag ladda ner en app till mobilen så jag har läst lite utav boken på engelska men sedan köpte jag den på svenska eller SoMessedUp köpte den och jag betalde...

Av DELTACO - 23 maj 2011 17:32

Okej, nu tänker jag göra ett inlägg jag borde ha gjort för ett tag sedan. Jag kommer avslöja lite saker ^^,   Vet inte om alla har hört detta som bor i Sverige men i vårat avlånga land var en rätt så stor kändis! Tro mig eller inte men denna känd...

Av DELTACO - 15 maj 2011 21:36

För ett tag sedan skrev jag om en bok i ett inlägg ^^, Beautiful Dead Jonas bok. Jag gillade verkligen den bok och jag sa att jag skulle köpa tvåan med en gång lovet var över. Det gjorde jag aldrig, vet inte varför men nu har jag gjort det. Jag köpte...

Av DELTACO - 15 maj 2011 11:33

Jag började för två veckor sedan läsa en bok serie. Den heter House of night på engelska, har ingen aning om vad det heter på svenska. Jag vet vad böckerna heter men inte självaste serien      Första boken heter Vampyrens märke. Denna boken har...

Ovido - Quiz & Flashcards