Alla inlägg under december 2009

Av DELTACO - 29 december 2009 23:33

Nu ska jag gå och typ nanna, ska se lite på Buffy först innan dess så jag blir lite tröttare. Men detta är sista inlägget för idag. Sov så gott och dröm bara söta drömmar nu.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Av DELTACO - 29 december 2009 16:46

Nu är jag sjunde himlen. Jag har fått köpt min mobil idag. Jippi, det blev en röd och svart för det fanns bara den färgen kvar. Jag hade velat ha den grön, vita men det fanns inte med på onoff's hemsida så jag antog att de inte hade den. Så då bestämde jag mig för att ta den blå, svart. Men när jag väl var vid kastan sa hon att det bara fanns den röda kvar. Men jag tycker fortfarande att den är snygg. Jag är nöjd med färgen och mobilen. Dock måste jag vänta i 24 timmar nu för att ladda upp batteriet. Suck, vill ju börja pilla på den. Fast det gjorde jag lite förut. Men inte alls mycket. Vill ju inte få dåligt batteri som inte håller sig. Jag ska se på Buffy nu så vi hörs.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Av DELTACO - 29 december 2009 00:37

Nu ligger jag i min säng och efter detta inlägg ska jag titta på Buffy sedan ska jag sova. Jag längtar till imorgon. Och jag ser fram emot att sova för det senaste nätterna har jag drömt underbara drömmar så jag hoppas att jag göra det i natt med. Om Gud är snäll mot mig så låter han mig göra det. Men jag ville mest bara skriva att jag ska se Buffy och sedan sova så hörs vi väl imorgon.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Av DELTACO - 28 december 2009 21:57

Imorgon ska jag, min syster och hennes underbara son in till stan.... Och där inne ska jag köpa min mobil!! Jag är såå glad just nu men samtidigt inte för pengarna kan gå till något bättre. Men jag ska inte låta det förstöra min lycka över mobilen, om man kan skriva så. Vilket gör att jag inte kommer kunna skriva så mycket imorgon. Jo, kanske sedan när vi kommit hem. Det kan ni ju nästan räkna med att jag gör. Egentligen skulle jag och SoMessedUp åka in tillsammans men det blir billigare på detta sätt och så slipper jag vänta länge. Eftersom min syster har körkort behöver man inte betala busskort, som inte fanns när jag skulle köpa två.... Suck tänkte man då. Men då erbjöd min syster att köra oss. Sedan gick jag in på onoff hemsida och upptäckte att de hade mellandags rea vilket gjorde att det var ännu billigare för mig. Men jag och SoMessedUp skulle ju åka efter rean var slut och det kändes dumt eftersom mobilen var billigare nu. Så då pratade jag med min syster om vi kunde åka in i veckan, vilket gick fint för henne. Så jag fick skicka ett sms till SoMessedUp och säga att det inte blir någon stan för oss. Sedan dess har vi inte skrivit så jag SAKNAR HENNE VÄLIDIGT MYCKET!!! Hoppas hon har skoj...


Men nu byter jag ämne. Idag har jag inte gjort så mycket annat än att tittat på en serie min bästa vän drog upp. Hon tipsar om den på sin blogg. Jag laddade ner avsnitt till henne i tron att det var mer avsnitt än de hon hade sett men det var bara tio. Så det var det ju inte. Men jag hade inte så mycket att göra igår och då satte jag mig och tittade på typ två avsnitt. Vilket gjorde att jag var fast så jag var tvungen att se resten idag. Hon hade helt rätt när hon sa att det var en bra serie. Jag ville först inte se på den, eftersom det är så mycket med vampyrer. Som jag älskar men det blir lite för mycket. Framför allt när det är inne med dem. Men sedan tänkte jag om hon gillar den så är det värt att titta på det. Och hon hade så rätt, längtar tills hon kommer hem så man kan prata med henne om den. Jag kan tyvärr inte nämna för er vad jag vill prata med henne om. Det är bara våran lilla hemlighet. Men jag vill gärna att hon kommer hem nu.... Jag har lite tråkigt trots serien. Som jag nu har tittat klart på för det var bara tio avsnitt som man kunde få tag på. Hoppas den kommer till Sverige snart.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Av DELTACO - 27 december 2009 16:29

Jag sitter och tittar på Rosa- The movie. Än så länge är den bra. Jag gillade ju tv-serien men för det behöver inte filmen vara bra men jag tror att den är det. Hoppas i alla fall det. Annars tittar jag ju på den i onödan. Men jag ville bara tala om vad jag gjorde.


Och att jag verkligen hoppas att jag och min syster ska åka in till stan imorgon. Jag vill verkligen köpa mobilen nu... Kan inte vänta men det måste ju passa henne också. Vill inte vara på henne om att hon kan köra mig framför allt inte för hon har ju en son. Så man kan ju inte bara sticka iväg. Men ni kan väl be till gud att hon är snäll mot mig och åker in imorgon annars dör jag nog. Fast är ju bara en mobil så jag kanske inte borde vara så desperat tror jag. Men den är ju så snygg och jag vill gärna ha den. Min syster kommer få låna min andra för hennes är lite

knäpp och behövs skickas på lagning hela tiden. Så jag vill gärna att hon åker in med mig.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Av DELTACO - 27 december 2009 01:01

Klockan är rätt mycke så jag ska gå och lägga mig efter detta inlägget. Väl mest bara säg att troligen när denna veckan är slut har jag troligen en ny mobil. Det är ju mellandags rea nu så mobilen är ner säknt till ett bra pris så jag tänker passa på att köpa den. Egentligen skulle jag och SoMessedUp åka in till stan så jag kunde köpa den men det skulle bli efter nyår och då har ju priset stigit igen så det vore ju dumt och vänta. Så jag åker in med min syster istället. Och imorgon eller idag ska jag ducha, det behövs och sedan tror jag ska ut och leka i snön. Kanske tar några kort med. Vem vet? Inte jag, åtminstonde inte än. Men jag är rätt säker på att jag kommer skriva åtmindstonde ett inlägg imorgon :D Så vi hörs då.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Av DELTACO - 26 december 2009 11:15

Edward får nobben av Buffy, Gillar den videon. Den är rolig.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs,

Av DELTACO - 25 december 2009 23:16

Detta var lite av det jag fick.

En takida skiva

En plattång

En bh

Fyra vantar, två tum och två finger

Göra ett eget halsband

Två armband

Ett par örhängen

Ett par långa vita sockor

En fjällen resa :D

En dvd film, Dirty Dacning

Hud krämer

En mössa

Snö :D

De är det jag kommer på för tillfället.

Allt från mig för tillfället, hörs när vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards