Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Journey on Highway

Av DELTACO - 4 april 2011 12:21

I helgen var jag hos några klasskompisar och firade att dem hade blivit 17 år på Torsdan. Dem är tvillingar bara så ni alla vet :) Av mig fick dem ett armband och ett hårband. Gillade det jag gav dem så jag hoppas dem gillar dem med. Vi grillade, spelade spel och sedan gick vi när till en sjö som dem bor nära. Där grillade vi lite mer, vädret var dock inte det bästa och efter en timme tror jag tröttnade vi. Då gick vi hem och satte på tv:n. Vi såg på en film som heter Highway. Jake Gyllenhal var med och även 30 seconds to mars sångaren Jared Leto, dem är galna i det bandet ;)


Nu kommer det som inlägget handlar om. Jared Leto :D I Highway var han bra, det var väl inte den bästa filmen, handlingen var lite så där men ändå den var rolig och sånt. Många skådespelare man kände igen. Jag orkar inte leta upp trailern för den var lite svår att få tag i men jag hittade ett klipp med Jared från Highway.



Han är så söt :) Men det som jag tycker är så sjukt konstigt är att han är 31 i denna filmen.... Whot?! Medan Jake Gyllenhaal är 22 år. Visst ser Jake lite yngre ut med inte med 9 år yngre.... Man börjar undra om han ljuger när han är född... Varför vet jag inte men han är nu 40 år och är fortfarande lika snygg..


Ett annat härligt klipp med honom kommer nu.

Han är en gud och blir inte äldre... Dock finns det lite mindre vackra bilder på honom. Men jag tror jag har blivit kär.


Så ja, nu tycker jag att ni ska på något sätt se Highway, det är en gullig film om kamratskap. Plus att den är väldigt rolig och har åtmindstone en snygging med, inte för Jake är ful heller. Dock inhåller den lite drogor och sex så om ni är känsliga se kanske inte den men det är inte så mycket sex. Jaja, peace out, sucker! :D

Film · Musik
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

WoW

Av DELTACO - 28 januari 2012 16:54

Det var ett jävla bra tag sedan nu vill jag lova. Jag har tänkt flera gånger att jag ska skriva men av någon anledning har det aldrig blivit så. Nu känner jag ändå att det är rätt.   Jag vet inte vad som är nått i era liv utan i bara mitt och det...

Av DELTACO - 23 juni 2011 11:53

Jag är nu även en stolt ägare av boken Bränd. Det är den sjätte boken i serien House of Night. Jag ladda ner en app till mobilen så jag har läst lite utav boken på engelska men sedan köpte jag den på svenska eller SoMessedUp köpte den och jag betalde...

Av DELTACO - 23 maj 2011 17:32

Okej, nu tänker jag göra ett inlägg jag borde ha gjort för ett tag sedan. Jag kommer avslöja lite saker ^^,   Vet inte om alla har hört detta som bor i Sverige men i vårat avlånga land var en rätt så stor kändis! Tro mig eller inte men denna känd...

Av DELTACO - 15 maj 2011 21:36

För ett tag sedan skrev jag om en bok i ett inlägg ^^, Beautiful Dead Jonas bok. Jag gillade verkligen den bok och jag sa att jag skulle köpa tvåan med en gång lovet var över. Det gjorde jag aldrig, vet inte varför men nu har jag gjort det. Jag köpte...

Av DELTACO - 15 maj 2011 11:33

Jag började för två veckor sedan läsa en bok serie. Den heter House of night på engelska, har ingen aning om vad det heter på svenska. Jag vet vad böckerna heter men inte självaste serien      Första boken heter Vampyrens märke. Denna boken har...

Ovido - Quiz & Flashcards